En del av

Motherhood vinner pris för bästa nya digitala publikation

02 aug, 2021
author Emilie Josephson Dalhamn
Emilie Josephson Dalhamn
Motherhood kammar hem priset som Bästa digitala publikation i världens störta tävling i sitt slag: Content Marketing Award.
– Det är ett fint kvitto på att Motherhood är något helt nytt, säger Motherhoods chefredaktör Jennie Sandberg.
Annons
Motherhood vinner pris för bästa nya digitala publikationBrand logo
Motherhood vinner pris för bästa nya digitala publikation

Snart har det gått sett år sedan Motherhood såg dagens ljus. Med Motherhood skapades ett nytt universum för mammor, en plats och en gemenskap som bottnar i ett systerskap långt bortom pekpinnar, momshaming och förskönande filter.

Och lagom till den kommande ettårsdagen kommer ett fint kvitto på att Motherhood är något alldeles unikt. I dagarna vann vi kategorin Best New Digital Publication 2021 i den prestigefulla tävlingen Content Marketing Awards.

Så här säger Motherhoods chefredaktör Jennie Sandberg om utmärkelsen:

– Det är ett fint kvitto på att Motherhood är något helt nytt. Det ligger ett gediget lagarbete bakom denna satsning, från de allra första spadtagen till det dagliga jobb som flätar samman våra läsare med redaktionen och våra profiler. Tack till alla som bidrar till att vi är landets bästa häng för mammor!

Tillsammans är vi Motherhood!

Annons